BIP Gminy Stawiski

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Na wymianę pokrycia dachu z dostarczonego przez zamawiającego materiału Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Stawiskach

Stawiski, 2007-04- 04

Przedmiot zamówienia:

Wymiana pokrycia dachu z dostarczonego przez zamawiającego materiału Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Stawiskach.

  1. Nazwa i adres zamawiającego:
    Zespół Szkolno-Przedszkolny w Stawiskach
    ul. Polowa 12
    18-520 Stawiski
    http://www.spstawiski.neostrada.pl
    e-mail:e-mail: sp_stawiski@poczta.onet.pl
    tel. 86 278 56 09
    Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, godz. 800 - 1530
  2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony
  3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: ----------
  4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
    Zakres:
    • wymiana pokrycia dachowego z blachy o pow. 578,91 m2
    • wymiana rynien i rur spustowych,
    • murowanie kominów,
    • wykonanie instalacji odgromowej.
    Sposób finansowania
    • 30 dni po odbiorze końcowym
    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Kod CPV - 45453000-7
  5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  6. Termin wykonania zamówienia: do dnia 10 sierpnia 2007 r.
  7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  8. Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Nazwa kryterium - Waga
    Cena - 100 %
  10. Miejsce i termin składania ofert:
    Sekretariat Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stawiskach
    ul. Polowa 12
    18- 520 Stawiski
    do dnia 2007-04- 26 do godz. 1000
  11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
    w siedzibie zamawiającego
    18- 520 Stawiski
    ul. Polowa 12
    gabinet dyrektora
    termin otwarcia ofert : 2007-04- 26 o godz. 1005
  12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty złożenia oferty
Data powstania: środa, 4 kwi 2007 13:45
Data opublikowania: środa, 4 kwi 2007 14:02
Data przejścia do archiwum: piątek, 27 kwi 2007 09:19
Opublikował(a): CEZARY NERKOWSKI
Zaakceptował(a): CEZARY NERKOWSKI
Artykuł był czytany: 2034 razy

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zgodnie z zapisami zawartymi w „KLAUZULI INFORMACYJNEJ O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH”. Serwis korzysta również z plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.