BIP Gminy Stawiski

Rejestr wniosków i interpelacji radnych

Zakres informacji zgromadzonych w rejestrze:

W rejestrze zawarte są następujące dane:

  • L.p.,
  • Wniosek: symbol-Wn, Interpelacja: symbol-IN
  • Zgłoszenie wniosku - interpelacji,
  • Nazwisko i imię radnego zgłaszającego,
  • Treśc wniosku - interpelacji
  • Odpowiedź na sesji - data i nr kolejny sesji: kto udzielił odpowiedzi,
  • Komu przekazano do załatwienia
  • Termin załatwienia,
  • Data załatwienia odpowiedzi,
  • Sposób załatwienia,
  • Uwagi.

Rejestr znajduje się na:

Stanowisku pracy ds. obsługi rady miejskiej
ul. Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski

pok. Nr 3
tel.
(086) 278 55 22
wew. 17
fax.
(086) 278 55 33
e-mail:
sekretariat-umstawiski@stawiski.pl

Podstawa prawna:

Rejestr prowadzony jest na podstawie rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.).

Informacje podlegające ochronie:

Rejestr jest jawny. Informacje z rejestru udzielane są na wniosek zainteresowanego w pok. Nr 3

Data powstania: wtorek, 21 mar 2006 08:44
Data opublikowania: wtorek, 21 mar 2006 08:51
Opublikował(a): CEZARY NERKOWSKI
Zaakceptował(a): CEZARY NERKOWSKI
Artykuł był czytany: 3547 razy

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zgodnie z zapisami zawartymi w „KLAUZULI INFORMACYJNEJ O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH”. Serwis korzysta również z plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.